תקיפת השוטרים במזרח ירושלים: ביהמ"ש האריך את מעצרם של 15 חשודים

בנצי לייזרוביץ No Comments on תקיפת השוטרים במזרח ירושלים: ביהמ"ש האריך את מעצרם של 15 חשודים

בית המשפט עתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם של 15 חשודים, באלימות נגד כוחות הביטחון במזרח ירושלים במהלך הימים האחרונים

אילוסטרציה צילום: פלאש 90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ההתפרעויות וחוסר המשילות במזרח ירושלים: לאחר מבול הסרטונים על אלימות קשה מצד ערבים ממזרח ירושלים נגד כוחות הביטחון, המשטרה מעדכנת כי בהמשך למעצרים שבוצעו הלילה (ראשון) ובימים האחרונים, היום הובאו חשודים שנעצרו בפני ביהמ"ש בבקשה להאריך את מעצרם לטובת המשך החקירה.

בימ"ש נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם של 15 מהחשודים, מתוכם 10 חשודים שנעצרו הלילה ועוד 5 חשודים שנעצרו בסופ"ש האחרון ומעצרם הוארך היום בפעם השנייה.

כזכור, במהלך פעילות של שוטרי מחוז ירושלים, נעצרו הלילה במזרח ירושלים 12 חשודים, בהם 6 קטינים וחשודים נוספים בשנות ה-20 לחייהם תושבי עיסאוויה וא-טור. החשודים נעצרו בחשד למעורבותם בהפרות סדר שכללו יידוי אבנים וחפצים לעבר ניידות משטרה בשבוע שעבר.

במהלך המעצרים, נעצר חשוד נוסף תושב עיסאוויה, זאת לאחר שתקף את השוטרים במקום. המעצרים הלילה, מצטרפים למעצרים נוספים של חשודים שנעצרו בימים האחרונים ע"י כוחות משטרה במזרח ירושלים.

בהמשך היום ומחר, צפויה המשטרה לבקש להאריך את מעצרם של חשודים נוספים שנעצרו, בהם חשודים שמעצרם הוארך עד למחר. בכוונת המשטרה להמשיך לחקור את האירועים ביסודיות במטרה למצות את הדין עם המעורבים. כמו כן, בהתאם להתקדמות החקירה וככל שיידרש – יבוצעו מעצרים של חשודים נוספים.



0 תגובות